De Reisboetiek
Nieuwe ambitieuze zaakvoerder wilde eigen stempel kunnen drukken op communicatie van haar reiskantoor. Nieuwe naam, nieuwe soc media aanpak en vooral nieuwe website hielpen haar hierbij. Be Different geniet het volle vertrouwen.
Bekijk alle detailsQ-Interiors
Herpositionering 50j oude zaak naar nieuw concept en aanbod verdiende heel wat aandacht. Naam, logo, website, imago, advertenties, Be Different verzorgde het met succes.
Bekijk alle detailsDestination Green
Nationale touroperator op de kaart zetten die zich uitsluitend op groene bestemmingen richt en zowel de reisagent als de consument aanspreekt in beide landstalen. Be Different verzorgt alle communicatie B2B en B2C en bouwde een website die al sectorreferentie wordt gezien.
Bekijk alle detailsAZ Food
Aankoopgroepering miste duidelijke visie over hoe online communiceren naar leden en klanten (horeca professionelen).
Be Different verzorgde zowel bouw website, als aanmaak marketingmenu voor leveranciers.
Selectair
Marketing Management:
Organiseren, implementatie en management marketingacties B2B en B2C
Contacten met leden & leveranciers( touroperators, hotels, toer. diensten en media) m.b.t. marketingacties.